Start 2 Taekwondo voor volwassenen

Sportief het nieuwe jaar inzetten? Vanaf 8 januari kan je elke maandag bij ons terecht boven het zwembad in Diest van 18.30u tot 19.30u voor een 10-delige lessenreeks Start2Taekwondo voor en op maat van volwassenen! Geen voorkennis of sportieve achtergrond vereist. Enkel de wil om op een leuke en uitdagende manier te werken aan conditie, lenigheid en coördinatie. Kostprijs 20€ voor 10 lessen.

Open Ilyo Aarschot 23 september 2023

Open Ilyo 2023

Vanzelfsprekend was onze taekwondoschool weer vertegenwoordigd op de Open Ilyo Poomsae te Aarschot op 23 september 2023. Voor iedereen een eerbare strijd, waar de inzet van afspatte! Uiteraard kan niet iedereen winnen, maar het vuur brandde er niet minder om!
Goud voor Joris, zilver voor Anna, brons voor Jasper en Clarice. Axelle zilver in teamcompetitie. Proficiat allemaal!
Bedankt aan Eddy en Stanislav voor steun aan het scheidsrechterkorps. Volgend jaar zijn we er terug!

clubweekend 16-17 september 2023

Cluweekend 16-17 september 2023

Het weekend van 16-17 september vierde onze taekwondoschool het 10-jarig bestaan met een clubweekend in Sporta Spot Kempen te Westerlo. Hierbij werden een aantal technieken aangescherpt, en was er een mooi en geslaagd toonmoment voor de ouders, familie,... Uiteraard was er meer dan voldoende tijd voor andere activiteiten zoals een leuke doe-kwis, buitenspel, een wandeling langs de abdij en lekker eten!