Wie zijn we?

Taekwondoschool.be is een samenwerking tussen Taekwondoschool Diest, Taekwondoschool Zelem en Taekwondo Hakyo (= school).

Taekwondoschool.be wilt taekwondo promoten en een zo ruim mogelijk publiek bereiken en overtuigen om taekwondo te beoefenen. In onze taekwondoscholen is iedereen welkom vanaf 4 jaar ongeacht geslacht, leeftijd en sociale achtergrond.

Gezondheid, plezierbeleving, samenwerking en leermogelijkheden voor iedereen zijn de kernwaarden van onze werking.

Een uitgebreid programma-aanbod moet iedereen de gelegenheid geven om op een kwaliteitsvolle manier aan taekwondo te doen.

Daarom worden al onze lessen gegeven door trainers gediplomeerd aan de Vlaamse Trainersschool en blijft onze taekwondoschool investeren in kwalitatieve opleiding.

Voor liefhebbers wordt een wedstrijdstructuur aangeboden aangepast aan leeftijd en niveau.

Sportieve en extra-sportieve activiteiten en samenwerking met andere clubs worden georganiseerd om het groepsgevoel te versterken en onze sport te promoten.

groepsfoto