Taekwondoflash

read
flash

Beste clubleden, ouders, sympathisanten

Met het nemen van de clubfoto, het eerste gordelexamen van het seizoen en het voorbije taekwondokamp hebben we de eerste 2 maanden van het seizoen afgesloten.

Ook de volgende periode zitten wij niet stil.

Nu zondag 3 november vertegenwoordigt Axelle onze taekwondoschool op de Open Belgian Poomsae, een A-klasse tornooi in Hasselt. Op 9 november zijn we met een delegatie aanwezig op de Ardennencup en nemen Axelle en Maïte deel aan de TKSAC in Portugal en op zaterdag 30 november organiseren we voor de 2e keer een interclubwedstrijdje poomsae.
Op zondag 26 januari staat terug ons jaarlijks internationaal tornooi op de agenda. Op woensdag 13/11 komen we met een aantal clubleden samen om 19.30u in de cafétaria de Prins om de organisatie voor ons tornooi uit te werken. Heb je hierover ideeën of wil je de organisatie mee uitwerken, kom dan zeker langs op 13/11.

Je kan al onze activiteiten volgen via onze website en FB (link zie hieronder). Mogen wij vragen om ons filmpje over 'Drink Kraantjeswater' zeker te liken op FB?

Msg

Wim