Taekwondoflash : interclub + Open Poomsae

read
flash

Beste clubleden, ouders, sympathisanten

Op zaterdag 30 november organiseren wij voor de 2e keer een interclubwedstrijdje , samen met enkele bevriende clubs. Deze interclub, die doorgaat van 14u tot 17u in sporthal De Prins is een ideale gelegenheid om op een ongedwongen manier kennis te maken met wedstrijd poomsae of als voorbereiding op ons tornooi op 26 januari 2020.
Ieder jeugdlid tot 13 jaar krijgt de kans om 2 à 3 poomsae te lopen. Nadien ontvangt iedere deelnemer een medaille en diploma. Deelname is gratis. Het is wel belangrijk dat je een poomsae volledig kent om te kunnen deelnemen.
Vergeet niet om je naam op te geven aan onze trainers en dit uiterlijk tot maandag 25 november.

Ondertussen zijn wij ook gestart met de voorbereiding van ons internationaal tornooi op zondag 26 januari 2020. Zo'n tornooi organiseren kunnen wij helaas niet zonder jullie hulp. Hierbij zou ik dan ook een warme oproep willen doen naar helpers voor zondag 26 januari, door je naam op te geven als antwoord op deze mail. Ook tijdens de trainingen kunnen jullie terecht bij Sabine en Claire die jullie hierover zullen aanspreken.
Ken je iemand uit jouw omgeving of netwerk die ons financieel een steuntje zou willen geven , dan kan dit al vanaf een bedrag van 15€ voor publicatie in ons programmaboekje (voorwaarden zie bijlage).

Wij hopen om jullie te mogen begroeten op onze volgende evenementen en houden jullie zeker op de hoogte van het verdere verloop.

msg
Wim Dehasque
m: + 32 477 51 47 71
e: info@taekwondoschool.be