Clubfoto 2019-2020

clubfoto

Op 24 oktober maken we onze nieuwe clubfoto voor het seizoen 2019-2020.

Zorg dus dat jullie allemaal massaal aanwezig zijn in Zelem om 19u met een propere, gestreken dobok!

Sporthal De Kambergen, Kruisstraat 35, 3545 Zelem

Open Ilyo Aarschot 2019

foto open ilyo

Eerste tornooi van het nieuwe seizoen. 5 gouden medailles en 3 zilveren, goed voor een 3e plaats in het clubklassement.

"Als trainer heel fier op wat ik vandaag van ieder van jullie gezien heb. Bedankt ook aan de coaches Michel en Andrès en aan Sabine voor de dispatching en aan Marc, Stanislav en Nadine die onze taekwondoschool vertegenwoordigd hebben als scheidsrechter. Mij leek dit wel een mooi moment om jullie cadeau van eind vorig seizoen te kraken. Op jullie gezondheid voor een verder leuk taekwondoseizoen!", aldus fiere coach Wim.

Stagedag 21 september 2019

Stagedag

Stagedag met Mieke Tapia (Bondscoach Poomsae Nederland) en Joël Van Der Weide (4-voudig Europees kampioen Poomsae)

sessie 1 van 10u tot 12u

sessie 2 van 13u tot 15u

Er is in de ochtend de mogelijkheid om een broodje te bestellen.

Sporthal De Prins

Nijverheidslaan 15

3290 Diest

inschrijven via info@taekwondoschool.be

Open Deur / Familiedag 19 september

Open Deur / Familiedag

Opzoek naar een leuke en sportieve hobby? Kom alleen of samen met je familie of vrienden Taekwondo gratis uitproberen. Voor iedereen vanaf 6 jaar!

Donderdag 19 september 2019 van 19u tot 20u

Sportcentrum De Kambergen

Kruisstraat 45

3545 Zelem

De Opendeur / Familiedag afgelopen zaterdag in Diest was alvast een groot succes! Bedankt aan de deelnemers!

Challenge Cup 2019 Tongeren

groepsfoto

5 gouden, 2 zilveren en een bronzen medaille op de Challenge Cup. Verschillende finaleplaatsen en vooral gemerkt dat jullie gegroeid zijn als taekwondoka. Dan kan ik als trainer alleen maar blij zijn. Ook bedankt aan de supporters en nu op naar het kupexamen.

BK 2019

groepsfoto

11 gouden medailles, 7 zilveren en 1 bronzen medaille = Belgisch kampioen University of Leuven Taekwondo